MPGN sp. z o.o. - MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI  NIERUCHOMOŚCIAMI

Numery alarmowe

| |

AWARIE W BUDYNKACH

Od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30, wtorek w godz. 8.00 – 16.00 awarie należy zgłaszać do Biura Obsługi Mieszkańców przy ul. Curie- Skłodowskiej 5-7 w Grudziądzu lub pod nr telefonu: tel. 56 45 120 20 lub tel. 56 45 120 58.

OD GODZ. 15.30 DO 22.00 ORAZ W DNI WOLNE
awarie wg branż należy zgłaszać:

• wodno – kanalizacyjne PW „POLSTAL”
tel. 56 46 292 07
tel. 607 936 218

• ogólnobudowlane (BOM PÓŁNOC) USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE WIOLETTA PRECZEWSKA
tel. 697 257 199

• ogólnobudowlane (BOM POŁUDNIE) ZAKŁAD USŁUG OGÓLNOBUDOWLANYCH I STOLARSKICH
tel. 56 46 103 78
tel. 604 075 318

• elektryczne PUH „ELEKTRO – REMONT”
tel. 56 46 311 44

PO GODZINIE 22.00

Pogotowie elektryczne: tel. 991
Pogotowie gazowe: tel. 992
Pogotowie ciepłownicze: tel. 993
Pogotowie wodno – kanalizacyjne: tel. 994

SŁUŻBY MIEJSKIE

Pogotowie Ratunkowe: tel. 999
Straż Pożarna: tel. 998
Policja: tel. 997
Straż Miejska: tel. 986
Nr alarmowy: tel. 112

UWAGA!

MPGN Sp. z o.o. na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu Cywilnego, Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego oraz Ustawy o własności lokali może obciążyć Najemcę bądź Właściciela kosztami usługi w przypadku nieuzasadnionych wezwań lub w przypadku usunięcia szkód lub napraw, które ma obowiązek wykonać Najemca lub Właściciel we własnym zakresie.

Czynności, za które odpowiada Najemca lub Właściciel to m.in.:
1. regulacja i naprawa okien i drzwi;
2. naprawa urządzeń sanitarnych: takich jak wanny, brodziki, miski ustępowe, zlewozmywaki, umywalki, baterie wraz z usuwaniem niedrożności,
3. wymiana zaworów czerpalnych oraz innych urządzeń sanitarnych, w które lokal jest wyposażony,
4. naprawa pieców grzewczych oraz przepływowych podgrzewaczy wody,
5. naprawa sprzętu i zabezpieczeń instalacji elektrycznej m.in. włączników, gniazd,
6. naprawa etażowego centralnego ogrzewania, a w przypadku gdy nie zostało ono zainstalowane na koszt wynajmującego, także jego wymiana,
7. inne, wynikające z obowiązujących przepisów prawa.

W przypadku wątpliwości związanych z realizacją prac, prosimy kontaktować się z Biurem Obsługi Mieszkańców pod nr telefonu: 56 45 120 20 lub 56 45 120 58.