Oferta

| |

 

OFERTA NA ZARZĄDZANIE - ADMINISTROWANIE NIERUCHOMOŚCIAMI

 

  • OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA
  • OBSŁUGA BANKOWO-KSIĘGOWA
  • OBSŁUGA TECHNICZNA
  • OBSŁUGA PRAWNA


Specjalizujemy się w zarządzaniu i administrowaniu nieruchomościami. Od ponad 15-stu lat sprawujemy zarząd nad nieruchomościami zarówno mieszkalnymi jak i użytkowymi. Obecnie zarządzamy ponad 500 budynkami, w tym 185 budynkami wspólnotowymi. Ponadto w naszym zarządzenie znajdują się: ośrodki zdrowia, ośrodki sportu, targowiska, hotel, Cmentarz Komunalny oraz budynki zlecone przez Gminę-Miasto Grudziądz i prywatne.  Zdobyte doświadczenie pozwala na wykonywanie usług na wysokim poziomie zgodnie z oczekiwaniami Klientów.

 

Największym atutem naszej firmy jest wykwalifikowana kadra pracowników posiadających stosowne uprawnienia zawodowe (administratorzy, inspektorzy, technicy, księgowi, prawnicy, pośrednicy w obrocie nieruchomościami, itp.), która jest niezbędna do świadczenia usług na wysokim poziomie.

 

Oferujemy kompleksową obsługę nieruchomości.

 

Ze względu na specyfikę naszej firmy możemy zaoferować atrakcyjne wynagrodzenie*

*(cena uzależniona jest od wielkości nieruchomości)

 

W ramach wynagrodzenia oferujemy pełną obsługę w zakresie: administrowania, księgowości, prawnym, technicznym.

1. Obsługa administracyjna:

  • optymalizacja wariantów rozwiązań ekonomicznych  (opłacalność utrzymania nieruchomości przez racjonalizację wydatków, naliczanie należności, maksymalizację zysków),
  • zawieranie, zmiany i rozwiązywanie umów z dostawcami mediów: wody, ciepła, prądu, gazu oraz firmami wywożącymi śmieci,
  • zawieranie, zmiany i rozwiązywanie umów ubezpieczenia budynku,
  • negocjowanie korzystnych pakietów dodatkowych np. ubezpieczenia mieszkań,
  • dbanie o utrzymanie porządku i czystości w budynku i w obrębie posesji,
  • przygotowywanie, zwoływanie i obsługa zebrań Wspólnoty mieszkaniowej,
  • prowadzenie korespondencji z właścicielami,
  • wyszukiwanie firm świadczących usługi,
  • negocjowanie cen i warunków umów,
  • analiza i zatwierdzanie kosztorysów.

2. Obsługa bankowo – księgowa:

  • otwarcie rachunku bankowego Wspólnoty i dokonywanie rozliczeń poprzez ten rachunek,
  • prowadzenie rozliczeń z dostawcami mediów,
  • prowadzenie ewidencji pozaksięgowej kosztów zarządu nieruchomością wspólną,
  • pobieranie od właścicieli opłat z tytułu zaliczek na pokrycie kosztów eksploatacyjnych,
  • pobieranie funduszu remontowego i innych związanych z utrzymaniem nieruchomości,
  • pobieranie i windykacja dochodów z pożytków.

 3. Obsługa prawna:

  • reprezentacja przed sądami i organami egzekucyjnymi,
  • opracowanie uchwał i innych aktów normatywnych Wspólnoty (regulaminów, statutów) oraz sporządzanie umów własnych,
  • zawieranie umów na dostawy usług komunalnych i innych świadczeń od usługodawców zewnętrznych,
  • opłacanie podatków,
  • wykonywanie czynności prawnych związanych z własnością nieruchomości,
  • prowadzenie ewidencji i dokumentacji związanych z zarządzanymi nieruchomościami oraz działaniami wspólnot mieszkaniowych.

 4. Obsługa techniczna:

  • prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, w tym książki obiektu budowlanego zgodnie z wymogami prawa budowlanego,
  • zlecanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów i nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie,
  • zlecenie i kontrola bieżących napraw i konserwacji budynku,
  • kontrola nad usuwaniem awarii i ich skutków,
  • przygotowywanie planów remontowych,
  • nadzór nad pracą firm wykonujących remonty i modernizacje – odbiór tych prac,
  • wyszukiwanie wykonawców robót budowlanych i negocjowanie z wykonawcami
  • nadzór nad prowadzeniem bieżącej konserwacji obiektu.

Dodatkowo:
Na preferencyjnych warunkach prowadzimy również działalność:

  • w zakresie zamiany mieszkań i pośrednictwa w obrocie nieruchomościami,
  • pomagamy w znalezieniu solidnych wykonawców w zakresie remontu mieszkań,
  • pełnimy nadzory budowlane,
  • wykonujemy kosztorysy.

 

Poprzez posiadane doświadczenie i solidność dajemy Państwu gwarancję właściwego wykonania obowiązków.


Nasze atuty to:

  • konkurencyjne ceny,
  • wykwalifikowana kadra,
  • bogate doświadczenie,
  • profesjonalizm, gwarancja świadczonych usług,
  • duży wachlarz usług dodatkowych,
  • dogodne położenie w centrum miasta, łatwy kontakt z administratorami.


Jesteśmy przekonani, że nasza firma będzie dobrym reprezentantem Państwa interesów. Jeżeli jesteś zainteresowany nasza ofertą prosimy o kontakt

 

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o.

Ul. Curie-Skłodowskiej  5-7, 86-300 Grudziądz

Tel. 56 4512020  Fax 056 4512040

E: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.